marți, 15 iulie 2014

LOTN - Thirty and sultry

     Hello, ladies.

     Anul acesta schimb prefixul. Nu ma sperie lucrul acesta, insa nici nu ma incanta in mod special, iar sentimentul care ar descrie cel mai bine ce simt este "nelinistea". Nu va pot spune de ce simt asta, dar stiu ca ma face sa-mi doresc schimbari pe toate planurile. Am inceput cu ce e mai usor: cu mine. Mi-am schimbat tunsoarea, culoarea parului, stilul de machiaj si nu ma voi opri aici.
     Machiajul de astazi l-am realizat dupa ce am vazut, pentru a enspea oara, filmul "13 going on 30", folosind ca inspiratie citatul "Thirty, flirty and thriving".







     Filmul si citatul m-au inspirat sa realizez un look mai heavy, de seara, colorat si care pune accent atat pe ochi, cat si pe buze. Evident ca puteti adapta machiajul la propriile gusturi, iar in loc de frumosul Rimmel Apocalips - Apocaliptic puteti folosi un ruj nude, insa daca nu purtati culori vii acum, cand sunteti tinere si frumoase, atunci cand?
     Totodata, machiajul de astazi este o demonstratie pentru cat de versatila este paleta de blush-uri Saffron, despre care v-am vorbit AICI. am folosit-o nu doar pentru machiajul fetei, ci si pentru cel al ochilor si ma declar incantata de cum s-a comportat. Fardurile s-au aplicat bine, s-au blenduit usor si au rezistat cu brio 10 ore, cat am purtat machiajul. Concluzia: I hit a little Jackpot cand am luat paleta de blush-uri.

     Va las cu lista de produse si cu pozele. Sper sa va placa machiajul.















Produse folosite (cele folosite pentru fata sunt insemnate cu o steluta, cele folosite pentru ochi sunt numerotate):

Fata:

Rimmel Wake Me Up foundation - 103 True Ivory
Make-up Studio Concealer Palette - 02 (review AICI)
NYX Mineral Matte Finishing Powder "set it & don't fret it" - Light Medium
Trusa Saffron 26 de blush-uri - contour si blush (review AICI)





Ochi:

Manhattan eyeshadow base
Trusa de farduri Saffron 88 de nuante - P06 Golden Rainbow (review AICI)
Trusa Saffron 26 de blush-uri
Maybelline eyeliner gel - Black
Rimmel ScandalEyes Flex
P2 khol eyeliner - Gorgeous Germany
Red Cherry falsies







Buze:

Maybelline Baby Lips
Rimmel Apocalips - Apocaliptic (review AICI)





     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase
Trusa Profesionala de Blush-uri si Iluminatoare 26 nuante - See more at: http://www.produsecosmetice.ro/trusa_profesionala_de_blush-uri_si_iluminatoare_26_nuante_-_h26-r10737.html#sthash.EDmTzM5E.dpuf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...