duminică, 18 martie 2012

Tag time - Pacatele mortale ale frumusetii


     Acest tag asteapta de muuuuulta vreme, saracul, sa apara pe blogul meu. De fapt, probabil ca sunt ultima care-l face :)). Mi-a placut foarte mult ideea lui, de 7 pacate ale frumusetii, si ma bucur ca, in sfarsit, i-a venit si lui randul sa fie publicat.
     L-am primit de la Andreea, Miss Rux si Alina lui Brumarel, carora le multumesc ca s-au gandit la mine. Daca am uitat pe cineva, va rog trageti-mi o castana si atentionati-ma. Daca aveti si alte intrebari despre “pacatele” mele cosmetice, nu ezitati sa mi le adresati, folosind caseta de comentarii de mai jos.
     Enjoy reading :):

1.  Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?

   Cel mai ieftin produs este un creion de ochi Ada. L-am primit cadou de la o prietena buna, dupa ce mi l-a tot laudat. Si trebuie sa recunosc, chiar e bun. Cel mai scump produs? Trusa  SEPHORA COLLECTION Makeup Studio Blockbuster., careia i-am facut review aici. Aceasta a fost primita cadou de la hubby :D.




 
2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?

   Fondul de ten Maybelline Dream Matte Mouse, achizitionat recent. Desi urmeaza sa-i fac un review detaliat, va dau cateva spoilere. Il ador pentru ca acopera foarte bine si se intinde perfect, dar il urasc pentru ca nu este destinat tenului uscat si uneori, chiar daca imi hidratez fata foarte bine, tot imi evidentiaza zonele uscate.



3. "Pofta" -  Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?

Cel mai delicios produs este o crema de maini. Nu numai ca miroase divin a nuca de cocos, dar sunt mandra pentru ca am facut-o eu, cu manutele mele, in casa. Si este extraordinar de buna, imi hidrateaza si repara mainile instant. Puteti vedea reteta aici 

.

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?

Cremele pentru picioare. Pur si simplu uit :D.

5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in sine?

Daca ar fi aleg un singur produs, acesta ar fi fondul de ten. Din cauza stresului mi-au iesit cateva pete pe fata si sunt destul de enervante. Desi niciodata nu ies din casa purtandu-l doar pe el. De obicei, cand am timp doar pentru un machiaj ultra-rapid, ma dau cu fond de ten, blush / contour, imi fac sprancenele si ma dau cu gloss.

6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoate la sexul opus?

 As putea sa enumar cateva atribute, insa acestea ar apartine doar sotului meu. Asa ca la aceasta intrebare voi spune pas :).

7. Invidie  - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

Sincer, imi place mai mult sa imi cumpar singura si mai ales sa-mi comand. Am o placere sado-maso de a astepta sa vina produsele de pe unde le-am comandat. Daaaaaar, am primit, la un moment dat, doua oje de la hubby si trusa SEPHORA COLLECTION Makeup Studio Blockbuster,  cu adevarat doua surprize, tinand cont ca el uraste sa se holbeze la cosmetice. Apreciez mult gesturile, mai ales ca nu stiu cat de curand se vor mai repeta :)).

      Dupa cum am zis si mai sus, probabil ca sunt ultima care face acest tag, asa ca nu stiu cui as putea sa-l dau mai departe. In acest caz, spun asa: daca intrati pe blogul meu si stiti ca ati facut tag-ul acesta, simtiti-va “lepsuite”.


                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...