miercuri, 16 mai 2012

My nail polish collection


     Hello, ladies.

     You all know that, besides makeup and makeup products, I love nail polishes. Through time, I posted on my blog several NOTDs and even some nail designs to inspire you for Easter.
     Everytime I post a NOTD on my blog I receive such a good feedback from you so, encouraged also by Ami, I decided to show you my humble nail polish collection.

     Stiti toate ca, pe langa machiaj si produsele aferente, ador ojele. De-a lungul timpului, am postat pe blog mai multe NOTD-uri si chiar si cateva “desene” pe unghiute pentru a va servi drept inspiratie cu ocazia Pastelui.
     De fiecare data cand postez un NOTD pe blog primesc un feedback foarte bun din partea voastra asa ca, incurajata si de Ami, am decis sa va arat umila mea colectie de oje.



     Lately I have been continuously buying nail polishes, so a few days ago I wanted to do a little inventory: I started to count them and see what shades I have and what do I need. A little schok: I have 55 nail polishes, top coats & Co, from which at least 15 are unused, brand new. So I decided to stop buying and start using, because I don’t want them to dry up and throw them away when half of bottle is still full.

     In ultima vreme am cumparat intr-o veselie oje, iar acum cateva am vrut sa fac un mic inventar: am inceput sa le numar si sa vad ce nuante am si ce-mi mai trebuie. Am avut un mic soc: am 55 de oje, top coat-uri etc, dintre care cel putin 15 sunt complet nefoloite, noi-noute. Asa ca am decis sa nu mai cumpar oje si sa incep sa le folosesc pe cele pe care le am, pentru ca nu vreau sa se usuce si sa le arunc, desi sunt inca pline pe jumatate.

     The good thing is that I have a wide colour selection, so I can match my nails with any outfit, makeup, mood and, why not, wather conditions :).
     I mostly have Catrice and Essence nail polishes because the colours are beautiful, especially when it comes to Catrice, and they’re cheap too – 1.25 to 3 EUR. The most expensive nail polish I have is the one by OPI.

     Partea buna este ca am o gama variata de culori, astfel ca pot sa-mi asortez manichiura la orice tinuta, orice machiaj, stare de spirit si, de ce nu, orice conditii meteo. Majoritatea ojelor mele sunt Essence si Catrice, pentru ca au culori absolut minunate, mai ales Catrice, iar pretul este de vis – 1.25 pana la 3 euro. Cea mai scumpa oja pe care o am este cea de la OPI.

     For now, I keep them in two plastic basktes, but I hope that, in the near future, I’ll buy a vanity table and a huge drawer, so I can store not only my makeup stuff, but my nail polishes too. 

     Pentru moment, le tin in doua cosulete din plastic, dar sper ca in viitorul apropiat sa-mi cumpar o vanity table si un dulap cu sertare imens, pentru a-mi depozita “uneltele” de machiaj si ojele.

                                             Left / Stanga - with flash / cu blit
                                             Right / Dreapta - without flash / fara blitz


     But enough with the chit-chat, I’m gonna show you my pretty babies. 

     Dar destul cu palavragitul, sa va arat “iubirile” mele.



                                                                 Whites, Nudes


                                          Rimmel London Whitener
                                          Rimmel London French Manicure – 445 French rose
                                         Avon – Ballerina
                                         Catrice Ultimate Nudes – 090 Karl says tres chic




                                                             Oranges, Corals

                                             Catrice – 820 Pimp my shrimp
                                             Catrice – 030 Meet me at Coral Island
                                             Flormar Neon – N003
                                             Avon – Mambo melon



                                       Yellows, Greens





                                      Pinks, Mauves

                                                  Essence – 43 Where is the party?
                                                  Avon – Midnight plum




                                                     Reds

                                                  Catrice – 360 Raspberry fields forever
                                                  Deborah – 34
                                                  Alix Avien – 23
                                                  L.A. Colors (don’t have a name for this one)




                                                   Blues

                                                    Rimmel London – 400 Blue Vogue



                                   Brown, Grays, Blacks


                                                 Avon – Deluxe chocolate



                                 Base coat and top coats





                            Coloured / crakcing top coats






                                   Special Effect toppers

 
                                                      Catrice Million Styles – C07 Holo que tal?!
                                                      Essence – 08 Night in Vegas
                                                      Catrice Million Styles – C06 Godfather of pearl
                                                      P2 Matte top coat


 
     I hope you like my nail polish collection. Which one is your favourite and which one would like to buy? 
     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca va place colectia mea de oje. Care este preferata voastra si care v-ar tenta sa o cumparati? 
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.


                        Kisses and always be beautiful

                        Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...